STARE MOTOCYKE

Forum naszej grupy na facebook . LwG


#1 2013-11-29 13:34:31

kamil0240

Administrator

Zarejestrowany: 2013-11-27
Posty: 7
Punktów :   

tunig tłoka

Tłok powinien być oryginalny, prywaciarski wyrób zazwyczaj jest bardzo słabej jakości (wypadają zamki, puchnie itd.).
Prace nad tłokiem zaczynamy od piłowania. Tłok należy spiłować na denku przy oknach kanałów cylindra. Przy oknie wydechowym obniżamy tłok o wartość 1,5mm przy oknach kanałów płukania o 1mm. Na koniec denko polerujemy. Od dołu tłok skrócić od strony kanału ssącego o wartość 2mm.
Wartości te można zmieniać doświadczalnie, różne obniżenia dadzą różne wyniki mocy na innych obrotach. Lepiej eksperymentować na tłokach (mniejszy koszt) niż na cylindrach.
Zła zmiana czasów otwierania okien może spowodować, że silnik może nie odpalić lub odpalać na bardzo dużych obrotach
Po wykonaniu tych prac należy obrobić tłok na tokarce, mianowicie usunąć nadmiar materiału ze środka tłoka (od dołu do gniazd sworznia) i na koniec wypolerować wnętrze.
Można również zrobić dodatkowa rowki smarujące.

http://www.polmot.skip.pl/images/team/tuning/tun11.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hero.pun.pl www.greenblood.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.gamemetin2.pun.pl www.spatchelm.pun.pl